نحوه خرید پروفیل آلومینیوم از مجموعه صنعتی رضوان آلومینیوم

وزن سبک، استحکام زیاد، ضد زنگ بودن، بازیافت‌پذیری، تنوع در طرح و رنگ و….. از ویژگی‌های پروفیل آلومینیوم است که سبب شده امروزه تقاضا خرید این نوع پروفیل در صنایع مختلف افزایش پیدا کند. ما در این مقاله سعی داریم ابتدا نکاتی که باید قبل از خرید پروفیل آلومینیوم بدانید را بازگو نماییم و در نهایت نحوه خرید از مجموعه صنعتی رضوان آلومینیوم را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم قبل از خرید پروفیل آلومینیوم

برای خرید پروفیل آلومینیوم ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد آن کسب نمایید، همانطور که برای خرید هر محصولی دیگری حتی خرید روزانه خود اطلاعاتی از محصول جهت تسهیل در خرید جمع‌آوری می‌کنید. موارد زیر نکاتی است که شما حتما باید قبل از خرید پروفیل آلومینیوم بدانید.

  • شناخت نوع پروفیل از نظر مواد اولیه: از نظر مواد اولیه، پروفیل‌های آلومینیوم به دو نوع پروفیل فابریک (از شمش آلومینیوم اولیه تولید می‌شود) و پروفیل تبدیلی (از مواد ضایعاتی تولید مجدد می‌شود) تقسیم بندی می‌شوند. گاهی برای شما کیفیت در محصول بسیار اهمیت دارد مثل پروفیل لاین نوری روکار، بنابراین گزینه مناسب برای تولید پروفیل آلومینیوم نوع فابریک آن می‌باشد اما ممکن است در برخی از پروژه‌ها کیفیت زیاد مهم نباشد مانند پروفیل لاین نوری توکار و رقابت قیمتی محصول حرف اول را بزند بنابراین از پروفیل آلومینیوم تبدیلی می‌توانید استفاده کنید. لازم به ذکر است که پروفیل‌های فابریک قابلیت رنگ‌پذیری و آبکاری را دارند و بسیار زیبا و دارای جلوه بیشتری هستند اما در پروفیل تبدیلی به هیچ عنوان امکان آبکاری وجود ندارد و از زیبایی و جلوه خوبی برخوردار نیستند.
  • آشنایی با سری آلیاژهای پروفیل آلومینیوم: قبل از شناخت آلیاژها باید مشخص کنید که کدام یک از ویژگی‌های پروفیل، نظیر سختی، رنگ‌پذیری، ضد زنگ بودن و…. در پروژه شما اهیمت دارد. در بین آلیاژهای آلومینیوم سری 6000،  آلومینیوم 6061 و 6063 از پرکاربردترین آلیاژ‌ها در صنعت اکسترود می‌باشند. اگر شما در زمینه فعالیت خود به پروفیل آلومینیوم با استحکام و سختی بیشتر نیاز دارید آلیاژ 6061 بهترین گزینه می‌باشد اما اگر مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و کیفیت سطحی برای شما اهمیت دارد، آلیاژ 6063 را برای خرید انتخاب کنید. لازم به ذکر است که هر دوی آلیاژها تمام ویژگی‌های ذکر شده را دارند اما میزان آن با هم متفاوت است. یکی دیگر از آلیاژهای آلومینیوم، سری 7000 است که استحکام بسیار بالا و سختی مطلوب و قابلیت عملیات حرارتی بالایی دارند و به دلیل این خواص در صنعت کشتی‌سازی، بعضی از صنایع نظامی و ساخت قطعات هواپیما استفاده می‌شوند.
  • نوع پروفیل: پروفیل‌ها به طور کلی به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند. پروفیل‌های عمومی مانند لوله آلومینیومی، پروفیل پرده زبرا و… را در بازارها می‌توان یافت و شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز پروفیل را تهیه نمایید. اما پروفیل آلومینیوم اختصاصی به دلیل یونیک بودن محصول در بازار یافت نمی‌شود و باید طرح اختصاصی خود را برای مجموعه‌های تولیدی در این زمینه ارسال کنید تا بر طبق نقشه آن پروفیل، قالب مورد نظر شما را ساخته و از آن، محصول مورد نظر را تولید کنند.

نکته: ((جالب است بدانید که اگر بیش از 500 کیلو پروفیل نیاز دارید می‌توانید آن را از تولیدکنندگان این صنعت به قیمت پایین‌تر از بازار پروفیل تهیه نمایید.))

نحوه خرید پروفیل از مجموعه صنعتی رضوان آلومینیوم

شرکت رضوان آلومینیوم از برترین مجموعه‌ها در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم می‌باشد که از صفر تا صد تولید، نظیر طراحی و ساخت قالب اکستروژن، ریخته‌گری بیلت آلومینیوم، اکسترود آلومینیوم، عملیات‌های سطحی مانند آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک، دکورال و …. در دل مجموعه با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته روز دنیا و دانش و مهارت کارشناسان متخصص انجام می‌گیرد.

نحوه خرید از این مجموعه طی مراحل زیر صورت می‌گیرد.

  1. ارتباط با کارشناسان و مشاوره قبل از خرید: ابتدا برای خرید از مجموعه باید با شماره 46130049 تماس و یا به شماره 09351896720 در اپلیکیشن‌های ایتا، سروش و واتس‌آپ درخواست خود را ارسال فرمایید. کارشناسان مشاوره و فروش ما نسبت به درخواست شما راهنمایی‌های لازم برای یک خرید خوب را انجام می‌دهند.
  2. ارسال عکس، نمونه و یا نقشه: پس از راهنمایی‌های لازم توسط تیم مشاوره و فروش مجموعه، شما باید نقشه اتوکد یا عکس پروفیل مورد نظر را برای کارشناسان ما ارسال بفرمایید تا کارشناسان ما بررسی‌های لازم جهت موجود بودن قالب پروفیل مورد نظر را انجام دهند. اگر قالب آن موجود بود، وارد مرحله سفارش پروفیل می‌شوید، اما اگر پروفیل شما جزء مقاطع خاص است ابتدا باید قالب اکستروژن آن ساخته شود.
  3. اعلام قیمت قالب و ساخت قالب اکستروژن: اگر شما نیاز به ساخت قالب اکستروژن داشته باشید. ابتدا باید کارشناسان فروش ما عکس، نمونه و یا نقشه را برای تیم فنی ما در واحد قالبسازی ارسال نمایند تا بعد از بررسی اگر امکان ساخت قالب بود قیمت نهایی را اعلام کرده و در صورت تایید شما ساخت قالب شروع می‌شود. زمان ساخت قالب حدود 20 روز به طول می‌انجامد.
  4. تست گرفتن از قالب: قبل از اینکه پروفیل را در مقدار مورد نیاز تولید کنیم از قالب تست گرفته می‌شود. شما می‌توانید در هنگام تست قالب در کارخانه حضور داشته باشید و یا اگر تمایل به حضور ندارید، پروفیل آلومینیوم که به صورت تستی تولید شده برای شما ارسال می‌گردد و در صورت مورد تایید بودن وارد پروسه تولید نهایی می‌شود.
  5. ارسال پیش‌فاکتور پروفیل و ثبت سفارش: کارشناسان فروش این مجموعه بعد از اتمام ساخت قالب، نسبت به مقدار پروفیل مورد نیاز شما پیش‌فاکتور صادر کرده و ارسال می‌کنند. در صورت تایید پیش‌فاکتور، کارشناسان فروش سفارش شما را ثبت می‌کنند. زمان تولید پروفیل آلومینیوم بنا به شرایط تولید کارخانه از 15 الی 30 روز متغییر خواهد بود.
فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *