تولید پروفیل آلومینیوم به صورت اختصاصی در رضوان آلومینیوم

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های مجموعه رضوان آلومینیوم، تولید پروفیل آلومینیوم مطابق با نیاز و نظر مشتری است. پروفیل آلومینیوم مورد نیاز برخی از مشتریان در بازار پیدا نمی‌شود و یا اینکه با قیمت بالا عرضه می‌شود. رضوان آلومینیوم تمامی مراحل مربوط به تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی را در داخل کارخانه خود انجام می‌دهد. در ادامه به امکانات مورد نیاز برای تولید یک پروفیل آلومینیوم اختصاصی می‌پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

امکانات مورد نیاز برای تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی

مجموعه رضوان آلومینیوم در راستای تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی در داخل کارخانه خود به امکانات زیر مجهز می‌باشد:

واحد قالبسازی

گام اول در تولید پروفیل آلومینیوم مورد نیاز مشتری، ساخت قالب اکستروژن مختص به آن می‌باشد. واحد قالبسازی رضوان آلومینیوم از دو بخش طراحی و ساخت قالب تشکیل شده است. مشتری فقط باید نقشه، عکس و یا نمونه از پروفیل مورد نظر را در اختیار واحد قالبسازی رضوان قرار دهد تا طراحان این مجموعه مطابق با آن، طرح قالب مورد نیاز را طراحی کرده و در انتها قالب اکستروژن آن را بسازند.

واحد آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک و دکورال

پس از تولید، نسبت به خواسته مشتری، عملیات‌های پوششی نظیر آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک و دکورال بر روی سطح پروفیل آلومینیوم انجام می‌گیرد. واحد آندایزینگ مجموعه رضوان به رنگ‎های شامپاینی، سیلور، مشکی، قهوه‌ای و طلایی مجهز می‌باشد، اما در واحد رنگ پودری الکترواستاتیک این مجموعه هیچگونه محدودیتی در رنگ وجود ندارد. گاهی نیز مشتری به پروفیل آلومینیوم با طرح چوب نیاز دارد که اکثرا در پروفیل درب و پنجره از این پوشش استفاده می‌شود. این مجموعه با دارا بودن واحد دکورال قادر به تولید پروفیل آلومینیوم در طرح‌های چوب متنوع می‌باشد. فارق از تمام این پوشش‌ها، گاهی مشتری پروفیل آلومینیوم مورد نیاز را به صورت خام می‌خواهد، در این صورت پس از تولید، پروفیل آلومینیوم بدون هیچگونه عملیاتی، بسته‌بندی شده و برای مشتری ارسال می‌گردد.

واحد برشکاری

مشتری، پروفیل آلومینیوم اختصاصی را در ابعاد خاصی نیاز دارد بنابراین باید پروفیل‌های آلومینیوم پس از تولید نسبت به اندازه مورد نیاز مشتری برش بخورند. این عملیات در واحد برشکاری رضوان با دستگاه CNC با ضریب خطا 0.1 میلی متر انجام می‌گیرد. حداقل برش در این مجموعه 2 سانتی متر می‌باشد.

جهت استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره 46130049 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *