کاربرد پروفیل آلومینیوم در ساخت رخت‌آویزها

همانطور که می‌دانید امروزه بیشتر زندگی‌ها آپارتمانی شده است و از آنجایی که آپارتمان‌ها حیاط مجزا ندارند تا مانند قدیم بتوان لباس‌ها را در حیاط بر روی بند خشک کرد، به همین دلیل رخت‌آویزها امروزه در آپارتمان‌ها کاربرد بسیاری دارند. رخت‌آویزها در جنس‌های استیل، چوب، آلومینیوم و… ساخته می‌شوند.

در این مقاله به ویژگی‌های رخت‌آویز آلومینیومی می‌پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

دلایل استفاده از پروفیل آلومینیوم در رخت‌آویز

همانطور که می‌دانید رخت‌آویزها به صورت طولانی مدت با لباس‌های خیس و نمدار در ارتباط هستند بنابراین باید از جنس مستحکم و مقاوم ساخته شوند. پروفیل آلومینیوم به دلیل مزایای زیر در ساخت رخت‌آویزها مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • وزن سبک در عین مقاومت بالا: پروفیل آلومینیوم در عین حال که از وزن پایینی برخوردار است، استحکام بالایی دارد. این ویژگی سبب شده تا رخت‌آویزهای آلومینیومی حمل راحت‌تر و تحمل وزن سنگین‌تری را داشته باشند.
  • مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی و خوردگی: پروفیل آلومینیوم در محیط مرطوب مقاومت بالایی دارد و دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نمی‌شود، بنابراین رخت‌آویز آلومینیومی در تماس با لباس‌های خیس زنگ نمی‌زند.

خرید پروفیل آلومینیوم رخت‌آویز

مجموعه رضوان آلومینیوم سال‌هاست که در زمینه ساخت قالب اکستروژن و تولید پروفیل آلومینیوم فعالیت دارد. این مجموعه قابلیت تولید پروفیل آلومینیوم رخت‌آویزهای آلومینیومی را در طرح، رنگ، سایز و ابعاد مختلف دارد.

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مشاوره و فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *