انواع سقف آلومینیومی و نقش پروفیل آلومینیوم در آن‌ها

پروفیل آلومینیوم به دلیل ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود نظیر وزن سبک، استحکام بالا، مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، سازگار بودن با محیط زیست، تنوع رنگی و …. در میان صنایع مختلف بسیار محبوب می‌باشد. یکی از این صنایع، صنعت ساختمان است که پروفیل آلومینیوم در آن بسیار اهمیت دارد. امروزه وزن سبک در عین استحکام بالای پروفیل آلومینیوم منجر به استفاده از آن در انواع سقف‌ها شده است. ما در این مقاله سعی داریم تا انواع سقف آلومینیومی را نام برده و نقش پروفیل آلومینیوم در آن‌ها را توضیح دهیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

انواع سقف آلومینیومی و کاربرد پروفیل آلومینیوم

سقف‌های آلومینیومی شامل موارد زیر می‌باشند:

  • سقف کاذب آلومینیومی: جهت پوشاندن تاسیسات و سیم‌کشی‌ها از سقف کاذب استفاده می‌شود که در پایین سقف اصلی قرار می‌گیرد. عایق صدا و حرارت، اجرای نورپردازی و پوشش‌دهی کانال‌کشی‌ها و تاسیسات از کاربردهای این سقف می‌باشد. پروفیل آلومینیوم نقش اتصال‌دهنده سقف کاذب به سازه اصلی را ایفا می‌کند که یکی از دلایل استفاده از آن وزن سبک آلومینیوم است که سبب می‌شود وزن قابل‌توجهی بر روی سازه اصلی وارد نشود.
  • سقف متحرک آلومینیومی: سقف متحرک نوعی سازه جمع‌شونده می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان دما و نور محیط را تنظیم کرد. از پروفیل آلومینیوم به عنوان فریم و چهارچوب این نوع سقف‌ها استفاده می‌شود. این نوع سیستم  قابلیت تحمل بار سنگین از جمله باران و برف شدید را دارد که دلیل آن وزن سبک در عین مقاومت بالای پروفیل آلومینیوم می‌باشد. قابلیت آندایز و رنگ پودری الکترواستاتیک در پروفیل آلومینیوم جلوه زیبایی به سقف متحرک می‌دهد و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی آلومینیوم طول عمر این سقف را در شرایط محیطی مختلف افزایش می‌دهد.
  • سقف کشسان آلومینیومی: این سازه نوعی سقف کاذب است که جهت زیباسازی محیط در دکوراسیون داخلی منازل، اماکن اداری و تجاری نصب می‌شود. بهترین گزینه برای نصب سقف کشسان، پروفیل آلومینیوم می‌باشد. در نصب این نوع سقف، ابتدا پروفیل آلومینیوم دورتادور محل قرار می‌گیرد و  قادر است فشاری بالغ بر 20 کیلوگرم در هر متر را تحمل کند. وزن سبک، قیمت مناسب، استحکام بالا، تنوع رنگی، ضد زنگ بودن و نصب راحت پروفیل آلومینیوم از دلایل استفاده از آن در سقف کشسان می‌باشد.

قیمت پروفیل آلومینیوم

قیمت پروفیل آلومینیوم به مواردی نظیر نوع آلیاژ مورد استفاده، مدل پروفیل، نوع رنگ، ضخامت، طول مورد نیاز، وزن و میزان سفارش مشتری بستگی دارد. بنابراین باید مشتری جهت استعلام قیمت تمامی این آیتم‌ها را مشخص نماید تا کارشناسان فروش ما بتوانند قیمت دقیق پروفیل آلومینیوم را اعلام کنند.

خرید پروفیل آلومینیوم

مجموعه رضوان آلومینیوم یکی از برترین مجموعه‌ها در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم است. این مجموعه تمامی مراحل تولید اعم از ریخته‌گری بیلت آلومینیوم، طراحی و ساخت قالب اکستروژن، عملیات‌های سطحی پروفیل آلومینیوم مانند آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک، دکورال و …… را در داخل کارخانه خود به انجام می‌رساند. بنابراین شما مشتریان عزیز می‌توانید با خیال راحت از صفر تا صد تولید پروفیل خود را به ما بسپارید.

جهت استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره 46130049 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مشاوره و فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *