عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آلومینیوم

برای اینکه بدانید چه عواملی بر قیمت پروفیل آلومینیوم تاثیرگذار است، ابتدا باید با پروفیل آلومینیوم و ویژگی‌های آن آشنا شوید. در این مقاله به قیمت پروفیل آلومینیوم می‌پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

پروفیل آلومینیوم و ویژگی‌های خاص آن

پروفیل آلومینیوم قطعه‌ای است با مقطع ثابت در طول و وزن متفاوت که از جنس آلومینیوم طی فرآیند اکسترود تولید می‌شود. ویژگی‌های منحصر ‌به ‌فرد این پروفیل نظیر وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، تنوع در طرح و رنگ، استحکام زیاد، عایق صدا و حرارت، انعطاف پذیری بالا و… سبب شده تا پروفیل آلومینیوم در بخش‌های صنعتی، ساختمانی و اختصاصی کاربرد چشمگیری داشته باشد.

قیمت پروفیل آلومینیوم

از آنجایی که تقاضای زیادی در بازار برای خرید  انواع مختلف پروفیل آلومینیوم وجود دارد بنابراین قیمت این محصولات دارای نوسانات شدیدی می‌باشد و به صورت روزانه تغییر می‌کند.

مجموعه رضوان آلومینیوم قیمت پروفیل آلومینیوم را به صورت کیلویی و حتی با فرمول خاصی به صورت متری، روزانه ارائه می‌کند. جهت استعلام قیمت به روز پروفیل آلومینیوم با شماره 46130049 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم محصولی است که کاربرد فراوانی دارد، از همین رو روزانه حجم بالایی از پروفیل برای صنایع مختلف تولید می‌شود. حال می‌خواهیم به عواملی که بر قیمت پروفیل آلومینیوم تاثیر گذار است اشاره کنیم:

  • قیمت جهانی فلزات
  • نرخ ارز
  • هزینه و کیفیت تولید پروفیل آلومینیوم
  • استفاده از مواد اولیه متغیر ( شمش فابریک، آلومینیوم تبدیلی )
  • آلیاژهای مختلف پروفیل آلومینیوم
  • وزن و میزان سفارش مشتری
  • هزینه خدمات ( پولیش ، براش ، رنگ پودری ، آبکاری ، دکورال ) که نسبت به نیاز مشتری تاثیر گذار است

خرید پروفیل آلومینیوم

اگر قصد خرید پروفیل آلومینیوم را دارید، رضوان آلومینیوم مفتخر است که با دارا بودن کارشناسان زبده به عنوان یک مشاور خرید به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد محصول را در اختیار شما قرار دهد. جهت استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره 46130049 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *