چگونه پروفیل آلومینیوم خام را تمیز کنیم؟

استفاده طولانی از پروفیل های آلومینیوم سبب آلوده و کثیف شدن آن می شود و باید چاره ای برای تمیز کردن پروفیل های آلومینیوم بیندیشیم. در فرآیند تمیز کاری باید از روش مناسب استفاده شود تا پروفیل آلومینیوم سریع تر و راحت تر تمیز شود. ما در این مقاله به دو روش برای تمیز کردن پروفیل آلومینیوم اشاره می کنیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

تمیز کردن شیمیایی پروفیل آلومینیوم خام

تمیز کردن شیمیایی دارای کارایی بالا و کیفیت پایدار است. این روش برای تمیز کردن پروفیل های آلومینیوم کوچک به صورت دسته ای مناسب است.

در تمیز کردن شیمیایی دو روش زیر وجود دارد.

  • غوطه ور کردن
  • شستشو

در این فرآیند از استون، بنزین، نفت سفید و سایر حلال های آلی برای چربی زدایی سطح استفاده می شود. ابتدا سطح پروفیل آلومینیوم خام را در دمای 40 تا 70 درجه سانتی گراد به مدت 3 تا 7 دقیقه با 5 تا 10 درصد این محلول شسته شود و پس از آن با آب بشویید و سپس در دمای اتاق تا 60 درجه سانتی گراد به مدت 1 الی 3 دقیقه با 30 درصد از محلول HNO3 شسته شود و دوباره با آب بشویید و در انتها در دمای پایین خشک کنید.

تمیز کردن مکانیکی پروفیل آلومینیوم خام

فرآیند تمیز کردن مکانیکی پروفیل آلومینیوم برای قطعات بزرگ و دارای چرخه تولید طولانی مناسب است.

در این روش ابتدا روغن سطح پروفیل آلومینیوم را با حلال های آلی مانند استون و بنزین پاک کنید و سپس مستقیما آن را با برس سیمی مسی یا برس سیمی فولادی ضد زنگ با قطر 0.15 میلی متر تا 0.2 میلی متر برس بزنید تا درخشش فلز نمایان شود.

مجموعه رضوان آلومینیوم یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت قالب اکستروژن و تولید پروفیل آلومینیوم می باشد. این شرکت قادر است انواع پروفیل آلومینیوم را در طرح و رنگ مختلف و با بهترین کیفیت تولید و عرضه نماید.

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *