اسکوتر آلومینیومی و نقش پروفیل آلومینیوم در ساخت آن

اسکوتر در معنای عامیانه، نوعی وسیله حمل و نقل تک نفره است که دارای دو نوع معمولی و برقی می باشد.

اسکوتر در عین حال که یک وسیله ورزشی و سرگرم کننده مناسب برای کودکان و نوجوانان محسوب می شود، به یادگیری حفظ تعادل و ایمنی نیز کمک می کند. فریم و بدنه اسکوترها اغلب از جنس آلومینیوم ساخته می شود. در ادامه مطلب به ویژگی های پروفیل آلومینیوم در ساخت اسکوترها می پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

مزایای پروفیل آلومینیوم در ساخت اسکوترها

پروفیل های آلومینیومی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، اغلب در ساخت فریم و بدنه اسکوترها استفاده می شوند. از مزایای پروفیل های آلومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وزن سبک: وزن سبک پروفیل های آلومینیوم سبب راحتی در حمل و نقل اسکوترها می شوند.
  • استحکام بالا: اسکوترهای آلومینیومی تا سقف 90 کیلوگرم وزن را تحمل می کنند زیرا پروفیل های آلومینیومی استفاده شده در فریم آن ها از استحکام بالایی برخوردار می باشند.
  • ضد زنگ زدگی: این نوع اسکوترها در شرایط آب و هوایی مرطوب نسبت به زنگ زدگی مقاوم هستند که دلیل آن جنس آلومینیومی بدنه آن ها می باشد.
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار: جنس آلومینیوم به دوام و مقاومت اسکوتر در برابر ضربه و فشار از سوی سطوح مختلف کمک بسزایی کرده است.
  • قابلیت رنگ پذیری: پروفیل آلومینیوم بعد از عملیات آنودایزینگ، قابلیت رنگ پذیری خوبی پیدا می کند. در نتیجه سبب تولید اسکوتر در رنگ های متنوع می شود.

اسکوتر آلومینیومی

مجموعه رضوان آلومینیوم مدت هاست که در زمینه طراحی و ساخت قالب اکستروژن و تولید پروفیل آلومینیوم مشغول به فعالیت می باشد. این مجموعه با دارا بودن واحد قالب سازی مجهز قادر به طراحی انواع قالب ها بر حسب نیاز مشتریان است و تولید پروفیل های آلومینیوم مشتریان را در اسرع وقت و در طرح و رنگ های مختلف با بهترین کیفیت به انجام می رساند.

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049-021 تماس حاصل فرمایید.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *