کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنعت کشاورزی و گلخانه ای

کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنعت کشاورزی و گلخانه ای

امروزه آلومینیوم به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد در صنایع مختلف اعم از صنعت کشاورزی و گلخانه ای مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی هایی که سبب استفاده از پروفیل آلومینیوم رضوان در صنعت کشاورزی، ساخت ابزار آلات و ساخت گلخانه می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • وزن سبک
  • انعطاف پذیری خوب
  • عایق بودن در برابر گرما و سرما
  • استحکام زیاد
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی

در گذشته از فولاد و چدن در ساخت ابزار آلات و تجهیزات صنایع کشاورزی استفاده می شد ولی به دلیل وزن سنگین این فلزات، به مرور زمان فلز آلومینیوم را جایگزین آن ها کردند و در مواقعی که استفاده از فولاد و چدن لازم بود، ضخامت آن ها را پایین آوردند.

امروزه استفاده از پروفیل آلومینیوم، به‌دلیل این‌که نقش بسیار مؤثری در افزایش راندمان و کارکرد تجهیزات و ابزارآلات کشاورزی دارد و مهم‌تر این‌که باعث صرفه‌جویی در آب مصرفی می‌شود، افزایش چشمگیری یافته است.

پروفیل آلومینیوم در سازه گلخانه

مجموعه رضوان آلومینیوم پروفیل آلومینیوم مورد استفاده در صنایع کشاورزی و گلخانه ای را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می نماید.

6 نوع از پروفیل های آلومینیومی در صنایع کشاورزی و گلخانه ای:

در صنایع کشاورزی و گلخانه ای به ویژه گلخانه های صنعتی، از انواع پروفیل آلومینیومی در اشکال مختلف استفاده می شود. که برخی از آنها عبارتند از:

  1. پروفیل آلومینیوم سبک هوشمند
  2. پروفیل آلومینیوم آبرو و گاتر
  3. پروفیل آلومینیوم نبشی پخ
  4. پروفیل آلومینیوم دو کنج
  5. پروفیل آلومینیوم z
  6. پروفیل آلومینیوم درز انبساط

گروه صنعتی رضوان آلومینیوم انواع پروفیل های مورد استفاده در صنایع کشاورزی و گلخانه ای را در ابعاد و سایز های مختلف مطابق با نیاز مشتری تولید و عرضه می نماید.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *