کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنایع دکوراسیون داخلی

کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنایع دکوراسیون داخلی

پروفیل آلومینیوم نسبت به فلزات دیگر هم از نظر کیفیت و هم کمیت بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون داخلی می باشد. وزن سبک پروفیل آلومینیوم رضوان یکی از علت های استفاده از آن در صنعت دکوراسیون داخلی می باشد که همین عامل باعث شده که حجم کمتری در دکوراسیون داخلی پیدا کند.

شکل پذیری بالا و ظاهر زیبای پروفیل آلومینیوم رضوان سبب شده که آن مورد توجه طراحان داخلی قرار بگیرد.

از موارد استفاده پروفیل آلومینیوم در صنعت دکوراسیون داخلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت انواع میز و صندلی: از پروفیل آلومینیوم در ساخت پایه میزهای ادارای و مبلمان اداری و ….. استفاده می شود. از پروفیل آلومینیوم رضوان به دلیل شکل پذیری خوبی که دارد می توان بی نهایت سازه برای دکوراسیون داخلی درست کرد.
  • ساخت پارتیشن آلومینیومی: در فریم پارتیشن های آلومینیومی از پروفیل آلومینیوم مانند پروفیل های پنج پره استفاده می شود و درون آن شیشه تک جداره یا دوجداره قرار می گیرد. وزن پایین، استحکام زیاد، قابلیت آندایزینگ و قابلیت مهار صدا از ویژگی های منحصر به فرد پروفیل آلومینیوم می باشد که سبب استفاده از آن در پارتیشن آلومینیومی می شود.
  • ساخت پرده زبرا: پروفیل های پرده زبرا براساس عملکرد و سایز پرده متفاوت هستند. از انواع پروفیل های پرده زبرا می توان به پروفیل لوله صلیبی، پروفیل لوله بیضی، پروفیل کاور بزرگ، پروفیل کاور کوچک، پروفیل کاور دو مکانیزه اشاره کرد.
  • ساخت نرده و هندریل: از مزایای پروفیل آلومینیوم در نرده و هندریل می توان به استحکام و مقاومت بالا، وزن سبک در عین استحکام زیاد، تنوع در طرح و رنگ، مقاومت در برابر زنگ زدگی و به عنوان محافظ در راه پله ها اشاره کرد.
  • ساخت چراغ های خطی: پروفیل آلومینیوم چراغ خطی در اشکال و اندازه های مختلف برای نورپردازی معماری داخلی و خارجی وجود دارد. از چراغ خطی همچنین برای نورپردازی مخفی استفاده می شود که به آرامی فضا را روشن می کند و زیبایی اتاق را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

گروه صنعتی رضوان آلومینیوم نیز با بهره گیری از کارشناسان و مهندسین مجرب، بهترین پروفیل آلومینیوم را مطابق استانداردهای جهانی عرضه می کند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *