کاربرد پروفیل آلومینیوم در سقف متحرک و ویژگی های آن

سقف متحرک آلومینیومی و مزایای آن

سقف متحرک آلومینیومی نوعی سیستم جمع شونده می باشد که در هر نوع شرایط آب و هوایی قابلیت سازگاری دارد. بخش اعظم سقف متحرک آلومینیومی را لوورهای آلومینیومی تشکیل می دهند. این نوع سقف متحرک قابلیت اجرا به صورت دستی و اتوماتیک را دارد و در سه حالت باز، بسته و تهویه قرار می گیرد.

سقف متحرک آلومینیومی

سقف متحرک آلومینیومی نسبت به دیگر سقف های متحرک از مزایای فراوانی برخوردار است. از جمله این مزایا:

  • توان بالا در تحمل بار سنگین: این نوع سقف متحرک در تحمل بار سنگین از جمله باران و برف شدید، توانایی بالایی دارد.
  • عایق صوتی و حرارتی خوب: از آنجایی که بین پنل های آلومینیومی فضاهایی وجود دارد که توسط مواد عایق پر می شود بنابراین سقف متحرک آلومینیومی در برابر انتقال حرارت و صدا عایق می باشد.
  • قابلیت حالت نیمه باز: در سقف های متحرک آلومینیومی امکان حالت نیمه باز وجود دارد که به حالت تهویه معروف است. در این حالت هوا از بین پنل های آلومینیومی رد و بدل می شود و در عین حال سایه روی فضای زیر سقف ایجاد می شود.
  • عمر طولانی: از آن جهت که سقف های متحرک آلومینیومی دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند در شرایط آب و هوایی نامطلوب خم نمی شوند و در برابر گرمای زیاد مقاومت می کنند، از این رو عمر طولانی تری دارند.
  • ظاهر زیبا: سقف متحرک آلومینیومی از نظر ظاهری، جلوه زیبایی ایجاد می کند و نمای شیک و مدرنی به ساختمان می بخشد.

ویژگی های منحصر به فرد پروفیل آلومینیوم سقف متحرک

پروفیل های آلومینیوم با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، گزینه مناسبی برای سقف های متحرک می باشد. این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:

  • وزن سبک
  • قابلیت آندایز و رنگ پذیری(رنگ الکترواستاتیک)
  • استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه

شرکت رضوان آلومینیوم با چندین دهه سابقه در زمینه ساخت قالب اکستروژن و تولید پروفیل آلومینیوم همراه با خدمات آندایز و رنگ پودری الکترواستاتیک قادر است پروفیل آلومینیوم مورد نیاز در سقف های متحرک را در طرح و رنگ های متنوع، مطابق با سفارش مشتری تولید و عرضه نماید.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *