کاربرد پروفیل آلومینیوم در ساخت آسانسور

کاربرد های پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود اعم از مقاومت و استحکام بالا و وزن سبک، کاربرد های فراوانی دارد. با توجه به کاربرد، پروفیل آلومینیوم به سه دسته تقسیم می شود که شامل موارد زیر می باشد:

  • پروفیل آلومینیوم ساختمانی: این نوع پروفیل آلومینیوم دارای قابلیت خمشی و پیچشی بالایی می باشد.
  • پروفیل آلومینیوم معماری: در این نوع پروفیل آلومینیوم، پرداخت سطح بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • پروفیل آلومینیوم صنعتی: در صنعت برای مصارف فراوانی از پروفیل آلومینیوم استفاده می شود. ترکیبی از سفتی و کیفیت و ویژگی هایی نظیر رسانایی پروفیل آلومینیوم در صنعت مهم می باشد.

در ادامه این مطلب سعی داریم به کاربرد پروفیل آلومینیوم در ساخت آسانسور بپردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

کاربرد پروفیل آلومینیوم در ساخت آسانسور

پروفیل های آلومینیومی که در آسانسور به کار رفته شده است شامل موارد زیر می باشد:

  • دستگیره
  • ورق براق آیینه ای
  • سیل و ریل درب آسانسور : پروفیل آلومینیوم سیل آسانسور در بالا و پایین کابین آسانسور قرار دارد. این نوع پروفیل آلومینویم هم به صورت خام و هم آندایز شده تولید می شود. پروفیل آلومینیوم سیل و ریل آسانسوری رضوان در ابعاد و سایز های مختلف تولید و عرضه می شود.
  • مقاطع آلومینیومی کابین آسانسور: قیمت پروفیل های آلومینیومی به کار برده شده در کابین آسانسور به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل: ابعاد پروفیل آلومینیوم، مواد به کار رفته در پروفیل آلومینیوم، رنگ پروفیل آلومینیوم و کاربرد پروفیل آلومینیوم می باشد.

پروفیل های آلومینیومی آسانسور

از آنجایی که هدف کابین آسانسور حمل و نقل افراد و اجناس می باشد، پروفیل آلومینیوم مورد استفاده در کابین آسانسور باید از کیفیت و دوام خوبی برخوردار باشد. شرکت رضوان آلومینیوم، پروفیل آلومینیوم مورد استفاده در آسانسور را با دستگاه های پیشرفته روز دنیا و با بهره گیری از دانش مهندسین کارآزموده خود در رنگ، طرح و ابعاد متنوع با بهترین کیفیت تولید و به فروش می رساند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *