کاربرد خاص پروفیل آلومینیوم در سازه‌های صنعت چاپ و تبلیغات

همانطور که می‌دانید پروفیل آلومینیوم کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد که یکی از این صنایع، صنعت چاپ و تبلیغات می‌باشد. از تولیدات صنعت چاپ و تبلیغات می‌توان به سازهای تبلیغاتی و نمایشگاهی اشاره کرد که بدنه اصلی این محصولات از جنس آلومینیوم می‌باشد. در این مقاله سعی داریم به کاربرد پروفیل آلومینیوم در سازه‌های تبلیغاتی و نمایشگاهی بپردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

انواع سازه‌های آلومینیومی تبلیغاتی

یکی از کاربردهای پروفیل آلومینیوم که به آن اشاره شد، استفاده از آن در سازهای تبلیغاتی می‌باشد. این نوع سازه‌ها که از جنس آلومینیوم هستند، شامل موارد زیر می شوند.

رول‌‌آپ تبلیغاتی: رول آپ ها استندهای تبلیغاتی هستند که ساختار آن‌ها از چاپ یک طرح تبلیغی بر روی متریال مخصوص و پروفیل آلومینیوم به عنوان پایه و قاب تشکیل شده است.

پاپ‌آپ تبلیغاتی: پاپ آپ سازه‌ای تبلیغاتی می‌باشد که طرح تبلیغی چاپ شده توسط نوارهای مگنتی بر روی اسکلت آلومینیومی نصب می‌شود.

کانتر تبلیغاتی: کانتر نوعی میز تبلیغاتی می‌باشد که قابلیت جمع شوندگی اجزای آن، حمل و نقل آسان کانتر را سبب می‌شود. از اجزای اصلی کانتر می توان به سازه آلومینیومی و یک تخته چوب ام دی اف که بر روی سازه قرار می‌گیرد اشاره کرد و تبلیغ چاپ شده به وسیله مگنت به سازه آلومینیومی نصب می‌شود.

لایت‌باکس‌های تبلیغاتی: لایت باکس‌ها نوعی تابلوهای تبلیغاتی هستند که اغلب چهارچوب آن‌ها از جنس آلومینیوم می‌باشد. این تابلوها دارای نورپردازی می‌باشند که جلوه زیبایی به محیط اطراف می‌بخشد.

مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم در سازه‌های تبلیغاتی

تمامی سازه‌هایی که در متن بالا نام برده شد دارای چند مزیت مشترک هستند که منشاء آن‌ها، پروفیل آلومینیوم به کاربرده شده در  این سازه‌ها می‌باشد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حمل و نقل آسان
  • وزن سبک
  • سازگار با محیط زیست
  • نصب و جمع آوری آسان
  • ماندگار و دارای استحکام بالا
  • قابلیت استفاده برای چندین بار در چند مکان مختلف
  • قابلیت تعویض طرح چاپی

علت اصلی مزیت‌های نامبرده، اسکلت اصلی این سازه‌ها می‌باشد که از پروفیل آلومینیوم تشکیل شده است. پروفیل‌های آلومینیوم با توجه به خصوصیاتی که دارند، مانند سبکی، مقاومت بالا در برابر حرارت و سایش، قابلیت انعطاف پذیری و زیبایی، گزینه مناسبی برای استفاده در سازه‌های تبلیغاتی هستند.

شرکت رضوان آلومینیوم یکی از تولیدکنندگان پروفیل آلومینیوم می‌باشد که قادر است پروفیل‌های مورد نیاز در صنعت چاپ و تبلیغات را در اسرع وقت تولید کرده و به دست مصرف کنندگان برساند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *