پروفیل آلومینیوم ترمال بریک در انواع پنجره

پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

پروفیل آلومینیوم ترمال بریک در ساخت فریم پنجره های دوجداره استفاده می شود. از آنجایی که پروفیل آلومینیوم دارای انتقال حرارتی بالایی می باشد برای جلوگیری از اتلاف انرژی از نوارهای پلی آمید در بین پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال بریک استفاده می شود. با توجه به بالا رفتن قیمت انرژی، همه در تلاش هستند تا از اتلاف انرژی جلوگیری کنند.

پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال بریک

پنجره های چوبی، پی وی سی و آهن در مقایسه با پنجره های آلومینیومی از مقاومت پایین، طول عمر کم و وزن بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل امروزه، استفاده از پروفیل آلومینیوم در ساخت درب و پنجره بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

گروه صنعتی رضوان آلومینیوم با داشتن تجربه کافی در طراحی و ساخت قالب اکستروژن پروفیل های درب و پنجره(ترمال بریک-نرمال) و تولید پروفیل آلومینیوم، قادر به همکاری با شما مشتریان عزیز در این زمینه می باشد و برای بهبود ساختار کاری شما، در جهت مشاوره نیز در کنار شما خواهد بود.

مزایای پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

مزایای فراوانی که پروفیل آلومینیوم ترمال بریک دارد، این فلز را نسبت به سایر مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پنجره متمایز کرده است. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق صوتی و حرارتی خوب: پروفیل آلومینیوم ترمال بریک به همراه یک لایه منعطف از جنس پلی آمید، می تواند مانع عبور امواج صوتی و گرما و سرما به درون ساختمان گردد.
  • تنوع رنگ: سطح پروفیل آلومینیوم ترمال بریک رضوان، امکان اجرای خدمات آنادایزینگ آلومینیوم، خدمات رنگ پودری و همچنین استفاده از پوشش های طرح چوب مختلف را دارا است.
  • وزن سبک: وزن فلز آلومینیوم حدود یک سوم وزن فولاد می باشد.
  • حمل و نقل آسان: وزن سبک پروفیل آلومینیوم سبب حمل و نقل آسان آن می شود.
  • استحکام زیاد
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی

 

قیمت پروفیل آلومینیوم ترمال بریک

قیمت پروفیل آلومینیوم ترمال بریک به متغیرهای مختلفی اعم از قیمت روز شمش آلومینیوم، کیفیت بیلت، هزینه خدمات پوششی از جمله آندایزینگ، خدمات رنگ های الکترواستاتیک، پوشش های دکورال، خدمات پولیشینگ و براشینگ، وزن پروفیل، نوع سیستم پنجره و…. وابسته می باشد.

پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال بریک

جهت ارسال نقشه، استعلام قیمت پروفیل آلومینیوم و قیمت قالب اکستروژن آلومینیوم با شماره 46130049_021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *