پروفیل آلومینیومی لامل و کاربرد آن در نمای کرتین وال

پروفیل آلومینیومی لامل چیست؟

در ابتدا برای شناخت پروفیل آلومینیومی لامل باید با نمای کرتین وال آشنا شویم. نمای کرتین وال نوعی نمای شیشه ای می باشد که در سال های اخیر ابداع شده است.

یکی از موارد استفاده از پروفیل آلومینیوم در صنعت ساختمان، پروفیل لامل می باشد. پروفیل آلومینیومی لامل در نمای کرتین وال به کاربرده می شود و شیشه های دوجداره بر روی پروفیل آلومینیومی لامل نصب می شوند.

گروه صنعتی رضوان آلومینیوم پروفیل های آلومینیومی لامل را در انواع رنگ ها و با بهترین کیفیت تولید و عرضه می نماید.

کاربرد پروفیل آلومینیومی لامل در نمای کرتین وال

پروفیل های آلومینیومی لامل در نمای کرتین وال به دو صورت عمودی و افقی نصب می شوند. به لامل های افقی “ترنسم” و به لامل های عمودی “مولیون” گفته می شود. از آنجایی که لامل های عمودی به عنوان ستون در سازه کرتین وال می باشند و بیشتر بار نما بر روی لامل عمودی است به همین علت ضخامت لامل های عمودی را نسبت به لامل افقی بزرگتر می گیرند و لامل های عمودی به صورت یکسره و لامل های افقی به صورت برش خورده در بین لامل های عمودی نصب می شوند. البته این امکان وجود دارد که طراحان و معماران برای زیبایی داخلی نمای کرتین وال لامل های عمودی و افقی را یکسان بگیرند.

پروفیل آلومینیومی نمای کرتین وال

مجموعه رضوان آلومینیوم پروفیل آلومینیومی لامل را در ابعاد مختلف نسبت به نیاز مشتری و مطابق با استاندارد موجود در بازار تولید و عرضه می نماید.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *