ویژگی‌های منحصربه‌فرد داکت آلومینیومی

یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنعت برق، داکت‌ها می‌باشند. داکت کانالی است که جهت نظم دادن و محافظت از سیم و کابل‌ها در کف، سقف و دیوار نصب می‌شود. از نظر متریال، داکت‌ها به چند نوع زیر تقسیم می‌شوند:

  • داکت فلزی نسوز
  • داکت فلزی گالوانیزه
  • داکت آلومینیومی
  • داکت فلزی فولاد ضد زنگ یا استیل
  • داکت فلزی گالوانیزه گرم

ما در این مقاله سعی داریم به داکت آلومینیومی و ویژگی‌های آن بپردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

داکت آلومینیومی

داکت آلومینیومی نوعی پروفیل آلومینیوم است که طی فرآیند اکستروژن تولید می‌شود. این نوع پروفیل از دو بخش مجزا تشکیل شده که باید با هم چفت شده و همپوشانی داشته باشند.

داکت آلومینیومی کف

نوع آلومینیومی داکت‌ها نسبت به متریال‌های دیگر مقاومت بالاتر و از نظر رنگی تنوع بیشتری دارند. علاوه بر این ویژگی‌ها ضد زنگ بودن پروفیل آلومینیوم باعث شده تا این نوع داکت‌ها در محیط‌های مرطوب نیز قابل استفاده باشند. مقاومت در برابر گرما و آتش، وزن سبک در عین استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی آلومینیوم، سبب جلوگیری از آسیب و شکستگی داکت‌ها در حین ایستادن و رفت و آمد از روی آنها می‌شود.

داکت آلومینیومی دیوار

علاوه بر تمام مزیت‌هایی که گفته شد، داکتهای آلومینیومی ظاهری زیبا دارند و به محیط اطراف خود جلوه زیبایی می‌بخشند. بنابراین در شرکت‌های فعال در حوزه صنعت برق از این نوع داکت‌ها در جهت محافظت از کابل‌ها و سیم‌ها استفاده می‌شود.

خرید داکت آلومینیومی

مجموعه رضوان آلومینیوم یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه پروفیل آلومینیوم می‌باشد. یکی از مزیت‌های این شرکت، انجام صفر تا صدی تولید اعم از ریخته‌گری بیلت آلومینیوم، طراحی و ساخت قالب اکستروژن، اجرای عملیات‌های پوشش‌ سطحی( آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک، دکورال و…) و ….. در دل کارخانه خود می‌باشد.

این مجموعه قابلیت این را دارد تا داکت‌های آلومینیومی را درسطح مقطع‌های مختلف و رنگ‌های متنوع تولید و عرضه نماید.

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مشاوره و فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *