نحوه تولید پروفیل در مجموعه صنعتی رضوان آلومینیوم

نحوه تولید پروفیل در مجموعه صنعتی رضوان آلومینیوم

امروزه آلومینیوم به دلیل فواید بی شماری که دارد، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. وزن سبک این فلز نسبت به دیگر فلزات از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می آید و قابلیت بازیافت و برگشت پذیری بدون تاثیر منفی بر روی طبیعت این فلز، از آسیب به محیط زیست جلوگیری می کند.

مجموعه رضوان آلومینیوم مدت ها است که در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم در حال فعالیت می باشد. این مجموعه دو کارخانه فعال در نزدیکی تهران دارد و نیز یک کارخانه مطابق با استانداردهـای جهانی در حال ساخت می باشد که با آخرین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا تجهیز می شود.

تولید پروفیل آلومینیوم در مجموعه رضوان زیر نظر مهندسین کارآزموده و نیروهای خبره انجام می گیرد و از مواد اولیه با کیفیت در ساخت پروفیل استفاده می شود.

در مجموعه رضوان آلومینیوم، جهت راحتی مشتری، فرآیند تولید پروفیل از صفر تا صد در داخل مجموعه انجام می گیرد. مراحل تولید را در ادامه شرح می دهیم.

مراحل تولید پروفیل در رضوان آلومینیوم

تولید پروفیل آلومینیوم طی مراحل زیر در داخل کارخانه رضوان انجام می گیرد.

  • خرید شمش آلومینیوم از بورس: ما در مجموعه رضوان آلومینیوم از شمش آلومینیوم با درجه خلوص 99.90 درصد جهت تولید پروفیل آلومینیوم استفاده می کنیم.

شمش آلومینیوم

  • ریخته گری و تولید بیلت: ریخته گری بیلت آلومینیوم در رضوان به روش DC انجام می می گیرد.

بیلت آلومینیوم

  • طراحی و ساخت قالب اکستروژن: یکی از مراحل مهم در تولید پروفیل آلومینیوم رضوان، قالبسازی می باشد که خود به دو مرحله طراحی و ساخت تقسیم می شود. هدف از ساخت قالب اکستروژن تولید پروفیل مورد نظر مشتری از نظر ابعاد و اندازه نقشه و از نظر رعایت تلرانس ها می باشد. مجموعه رضوان آلومینیوم قالب های اکستروژن را برطبق نقشه و یا خواسته مشتری طراحی و تولید می نماید.

ساخت قالب اکستروژن

  • فرآیند اکستروژن: یکی از اصلی ترین مراحل در تولید پروفیل ، اکسترود آلومینیوم می باشد که در این مرحله ابتدا بیلت آلومینیوم توسط پرس های بزرگ در اینچ ها و اندازه های مختلف (پرس اکستروژن)، تحت فشار و حرارت از قالب اکستروژن که مقطعی با شکل خاص است، عبور داده می شود که در نتیجه پروفیل آلومینیوم تولید می شود. پروفیل در مجموعه رضوان آلومینیوم به وسیله دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا با مواد اولیه درجه یک تولید و عرضه می شود.

فرآیند اکستروژن آلومینیوم

  • پولیش و براش پروفیل آلومینیوم

واحد پولیش رضوان

  • آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک و رنگ دکورال: مجموعه رضوان آلومینیوم قادر به تولید انواع پروفیل آلومینیوم در طرح و رنگ های مختلف می باشد.

واحد رنگ رضوان

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *