مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم طرح چوب ( دکورال ) در ساخت درب و پنجره

درب و پنجره‌های چوبی در گذشته به دلیل دسترسی آسان به مواد اولیه و ابزار ساده در ساخت آن‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار بودند. امروزه نیز به دلیل زیبایی چشم نوازی که درب و پنجره‌های چوبی به فضا و دکوراسیون داخلی می‌دهند، محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند، اما معایبی نظیر پوسیدگی در برابر رطوبت، مقاوم نبودن در برابر آتش‌سوزی و نیز افزایش هزینه چوب در زمان حال حاضر، سبب شده است تا در ساخت درب و پنجره‌ها از پروفیل آلومینیوم طرح چوب به‌جای چوب استفاده شود. در ادامه به مزایای پروفیل آلومینیوم طرح چوب در ساخت درب و پنجره‌ها می‌پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

مزایای پروفیل آلومینیوم طرح چوب ( دکورال ) در درب و پنجره‌ها

مزایا و ویژگی‌های پروفیل آلومینیوم دکورال شامل موارد زیر می‌باشد.

  • مقاوم بودن در برابر  زنگ زدگی: پروفیل آلومینیوم طرح چوب گزینه مناسبی برای جایگزینی چوب در ساخت درب و پنجره‌ها می‌باشد زیرا که این متریال در آب و هوای مرطوب و  حتی در زیر باران متدوام دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی‌شود.
  • استحکام بالای طرح دکورال بر روی پروفیل: ابتدا برای انجام دکورال، پروفیل آلومینیوم باید شستشو و زیرسازی شود و پس از آن طی فرآیند رنگ پودری الکترواستاتیک، آن را رنگ‌آمیزی می‌کنیم. حال در قسمت اصلی، طرح چوب به صورت برچسب بر سطح پروفیل قرار می‌گیرد و وارد کوره می‌شود. بعد از خروج پروفیل از کوره، برچسب از پروفیل جدا شده و طرح آن بر روی سطح پروفیل نقش می‌بندد. این نوع طرح در صورت برخورد با جسم تیز و یا در اثر نور مستقیم و متداوم خورشید به راحتی از سطح پروفیل جدا نمی‌شود و بسیار مستحکم و ثابت می‌باشد.
  • تنوع در رنگ: امکان تولید پروفیل آلومینیوم در طرح‌های ‌مختلف چوب در رنگ‌های تیره و روشن وجود دارد.
  • قیمت مقرون به صرفه نسبت به چوب: قیمت پروفیل آلومینیوم نسبت به متریال‌های چوبی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.
  • بازیافت پذیری: آلومینیوم فلزی قابل بازیافت می‌باشد، بنابراین استفاده از پروفیل آلومینیوم طرح چوب در ساخت درب و پنجره‌ها، تقاضا نسبت به چوب را کاهش داده و به این ترتیب کمک شایانی به حفظ و نگه‌داری از جنگل‌ها می‌کند.

فروش پروفیل آلومینیوم دکورال در مجموعه رضوان آلومینیوم

مجموعه رضوان آلومینیوم با دارا بود واحد دکورال قادر به تولید پروفیل آلومینیوم در طرح‌‌های مختلف چوب می‌باشد. این مجموعه پروفیل‌های تولیدی‌ خود را از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت تهیه می‌کند.

جهت استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره 46130049 تماس حاصل فرمایید و یا به شماره 09351896720 در واتس آپ پیام ارسال بفرمایید. کارشناسان مشاوره و فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *