روش‌های نصب پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمانی است که برای تزئین و نصب در داخل و خارج ساختمان‌ها به کار می‌رود. این پروفیل‌ها به دلیل ویژگی‌های مثل سبکی، مقاومت، زیبایی و قابلیت انعطاف پذیری بالا، به عنوان یک جایگزین مناسب برای فلزات سنگین مانند آهن و فولاد استفاده می‌شوند.

نصب پروفیل آلومینیوم به دو روش با پیچ و مهره و با چسب انجام می‌شود. در هر دو روش نصب، باید اطمینان حاصل شود که پروفیل به درستی و به صورت عمودی نصب شده است. همچنین، پس از نصب پروفیل، باید از عدم وجود هرگونه لغزش و عدم جابجایی پروفیل اطمینان حاصل شود. در ادامه به هر کدام از این روش‌ها می‌پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

روش‌های نصب پروفیل آلومینیوم

نصب پروفیل آلومینیوم به دو روش زیر انجام می‌شود:

1نصب با پیچ و مهره:

در این روش، ابتدا پروفیل آلومینیوم را بر روی سطح مورد نظر قرار می‌دهیم و با استفاده از پیچ و مهره، آن را به سطح مورد نظر متصل می‌کنیم. برای این کار، در قسمت‌های مختلف پروفیل، سوراخ‌هایی ایجاد می‌شود که پس از قرار دادن پروفیل در محل مورد نظر، با استفاده از پیچ و مهره، پروفیل به سطح متصل می‌شود.

2نصب با چسب:

در این روش، ابتدا سطح مورد نظر کاملاً تمیز شده و خشک می‌شود. سپس چسب مناسب برای نصب پروفیل آلومینیوم روی سطح قرار داده می‌شود. سپس پروفیل آلومینیوم روی چسب قرار داده می‌شود و به محکمی فشار داده می‌شود تا چسب به خوبی بچسبد. در این روش، برای نصب پروفیل آلومینیوم، نیازی به سوراخ‌کاری در سطح مورد نظر نیست و باعث کاهش هزینه و زمان نصب می‌شود.

در هر دو روش نصب، باید اطمینان حاصل شود که پروفیل به درستی و به صورت عمودی نصب شده است. همچنین، پس از نصب پروفیل، باید از عدم وجود هرگونه لغزش و عدم جابجایی پروفیل اطمینان حاصل شود.

مجموعه رضوان آلومینیوم یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه پروفیل آلومینیوم است. این مجموعه از صفر تا صد تولید اعم از ریخته‌گری بیلت آلومینیوم، طراحی و ساخت قالب اکستروژن، اجرای عملیات‌های پوششی ( پولیش، براش، آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک و دکورال) را در داخل کارخانه خود به انجام می‌رساند.

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مشاوره و فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *