دلایل استفاده از پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک

شاید در نگاه نخست، پروفیل کنج سرامیک کاربرد زیادی در ساختمان نداشته باشد اما باید توجه کرد که همین پروفیل آلومینیوم از آسیب به لبه سرامیک جلوگیری می کند. در این مطلب ابتدا به معرفی پروفیل کنج سرامیک پرداخته و سپس دلایل استفاده از آن را بیان می کنیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک چیست؟

به آن دسته از پروفیل های آلومینیومی که قسمت های تیز و برنده کنج کاشی را پوشش می دهند، پروفیل کنج سرامیک گفته می شود. این نوع پروفیل معمولا از آلیاژ 6063 و از جنس آلومینیوم آندایز شده می باشد.

پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک

گوشه های سرامیک در محل های پرتردد مانند بیمارستان ها، مدارس، فروشگاه ها و… در معرض آسیب می باشند. بنابراین برای کاهش این نوع آسیب از پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک استفاده می شود. پروفیل کنج سرامیک علاوه بر کاهش آسیب، نمای بدون لعاب گوشه سرامیک را نیز می پوشاند.

دلایل استفاده از پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک

شاید در نگاه نخست، پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک یک وسیله غیر ضرور در ساختمان باشد. اما همین پروفیل کاربردهای موثری در ساختمان دارد. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایجاد لبه های گرد در محل لبه و گوشه سرامیک: لبه های گرد ایجاد شده توسط پروفیل کنج سرامیک در مقایسه با گوشه های تیز محل تقاطع دو سرامیک، سبب کاهش آسیب پذیری افراد در برخورد با این محل ها می شود و حس امنیت بیشتری را در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها ایجاد می نماید.
  • جلوگیری از لب پر شدن لبه های سرامیک: اصطلاح لب پر شدن به معنی شکستن بخشی از لبه های سرامیک می باشد.

ویژگی های پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک

  • تنوع در ضخامت: پروفیل کنج سرامیک رضوان در ضخامت های مختلفی تولید می شود. از 6 تا 20 میلی متر می توانید به راحتی از پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک استفاده نمایید.
  • تنوع در رنگ: پروفیل آلومینیوم کنج سرامیک رضوان در طرح و رنگ های متنوع تولید می گردد.

مجموعه رضوان آلومینیوم، پروفیل کنج سرامیک را در ضخامت، طرح و رنگ های مختلف، مطابق با معماری و طراحی شما مشتریان عزیز با بهترین کیفیت تولید و عرضه می نماید.

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049-021 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *