تفاوت بین پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال

همانطور که در مقاله انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و مزایای هر کدام گفته شد، پنجره های آلومینیومی از پرکاربردترین پنجره ها در صنعت ساختمان سازی می باشند که به دو دسته نرمال و ترمال بریک تقسیم می شوند.

تفاوت بین پنجره آلومینیومی نرمال و ترمال بریک

هر دو پنجره ترمال بریک و نرمال از پروفیل آلومینیوم ، ساخته شدند اما از نظر عایق بندی و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه مطلب به شرح این تفاوت ها می پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

تفاوت بین پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال

اولین پروفیل آلومینیومی که برای ساخت درب و پنجره به بازار عرضه شد، پروفیل آلومینیوم نرمال بود. با وجود مزایایی که پنجره های آلومینیومی نرمال داشتند اما از معایبی نیز برخوردار بودند.

این نوع پنجره ها سبک تر و شیک تر از پنجره های قدیمی بودند اما عایق خوبی در برابر صوت و حرارت نبودند و سر و صداهای مزاحم، گرد و غبار و هوای گرم و سرد از آن ها عبور و به داخل ساختمان نفوذ می کرد. برای حل این مشکل از تسمه پلی آمید در ساخت پروفیل آلومینیوم درب و پنجره استفاده شد که این نوع پروفیل آلومینیوم، ترمال بریک نام دارد.

در واقع پروفیل آلومینیوم ترمال بریک از دو قسمت تشکیل شده که توسط تسمه پلی آمیدی برای جلوگیری از اتلاف انرژی به یکدیگر وصل شده است. بنابراین پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با نرمال عایق خوبی در برابر صوت، حرارت و رطوبت است و از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

از نظر قیمت، پنجره های آلومینیومی ترمال بریک قیمت بالاتری نسبت به پنجره های آلومینیومی نرمال دارند.

مجموعه رضوان آلومینیوم یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت قالب اکستروژن و تولید انواع پروفیل های آلومینیومی می باشد. این مجموعه با داشتن واحد رنگ پودری و آندایزینگ مجهز قادر است پروفیل آلومینیوم ترمال بریک و نرمال را در طرح و رنگ مختلف مطابق با سفارش مشتری تولید و عرضه نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *