استفاده گسترده از پروفیل آلومینیوم در سالن انتظار فرودگاه ها

پروفیل آلومینیوم به دلیل ویژگی هایی نظیر وزن سبک، مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، زیبایی ظاهر و انعطاف پذیری، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. یکی از گسترده ترین کاربرد های پروفیل آلومینیوم در سالن انتظار فرودگاه ها نظیر لایت باکس فرودگاه ها، صندلی انتظار و چرخ دستی ها می باشد. در ادامه مطلب به دلایل استفاده از پروفیل آلومینیوم در هر یک از تجهیزات فرودگاهی و ویژگی های آن ها می پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

صندلی انتظار فرودگاه ها از جنس آلومینیوم

اولین چیزی که مسافران هنگام ورود به یک شهر مشاهده می کنند، فرودگاه آن شهر می باشد. بنابراین، همیشه مسافر ساختمان ترمینال فرودگاه، مبلمان آن و حتی صندلی های انتظار را به خاطر می سپارد.

از آنجایی که مسافران زمان طولانی را بر روی صندلی های فرودگاه منتظر می مانند. بنابراین باید این صندلی ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند. پروفیل آلومینیوم با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود مانند وزن سبک، استحکام بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی و مقاوم بودن در برابر اشتعال پذیری گزینه مناسبی برای استفاده در صندلی های انتظار فرودگاه می باشد.

ویژگی لایت باکس آلومینیومی در فرودگاه

همانطور که در مقاله کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنعت بیلبورد و لایت باکس های تبلیغاتی گفته شد، لایت باکس نوعی تابلو تبلیغاتی می باشد که در طرح و رنگ متنوع و با متریال های مختلف تولید می شود. از پرکاربردترین لایت باکس ها می توان به نوع آلومینیومی آن اشاره کرد. لایت باکس های فرودگاهی یکی از موارد استفاده از لایت باکس آلومینومی می باشد. فریم لایت باکس های آلومینیومی از پروفیل های آلومینیومی ساخته شده است.

لایت باکس آلومینیومی در فرودگاه

لایت باکس های فرودگاهی معمولا به رنگ نقره ای و مشکی و در ابعاد 9 سانت، 7 سانت و گاهی 5 سانت می باشند. از لایت باکس های آلومینیومی در فرودگاه جهت تابلوهای راهنما، نشان دادن خطوط و …. استفاده می شود.

از مهم ترین ویژگی های لایت باکس های آلومینیومی پایداری و دوام بالای آن در مقابل شرایط محیطی می باشد.

چرخ دستی های فرودگاهی از جنس آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم به دلیل وزن سبک و تحمل وزن زیاد گزینه مناسبی برای ساخت چرخ دستی های فرودگاهی می باشد که این نوع چرخ دستی ها برای حمل وسایل سبک وزن تر در کاربردهای عمومی تر مورد استفاده قرار می گیرند.

چرخ دستی آلومینیومی در فرودگاه

مجموعه رضوان آلومینیوم در زمینه طراحی نقشه و ساخت قالب اکستروژن در چند دهه اخیر فعالیت چشمگیری داشته است و همچنین در زمینه تولید پروفیل آلومینیوم (عمومی و اختصاصی) همراه با خدمات آندایزینگ و رنگ پودری الکترواستاتیک و برشکاری دقیق فعالیت دارد و هدف آن جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *