استفاده از پروفیل آلومینیوم شیاردار در ساخت میز کار

امروزه برای ساخت فریم های صنعتی از پروفیل های آلومینیوم استفاده فراوانی می شود. یکی از فراوان ترین کاربردها، استفاده از پروفیل آلومینیوم مهندسی شیاردار در ساخت فریم میزهای کار می باشد.

پروفیل آلومینیوم شیاردار

برای ساخت میزهای کار در مکان هایی مثل آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و …. که دارای رطوبت بالا هستند ودر آن ملاحظات بهداشتی بسیار اهمیت دارد، استفاده از پروفیل آلومینیوم گزینه بسیار مناسبی می باشد. در ادامه مطلب به مزایای پروفیل آلومینیوم شیاردار در ساخت میز کار می پردازیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم شیاردار در ساخت میز کار

استفاده از پروفیل آلومینیوم شیاردار برای ساخت میز کار از مزایای فراوانی برخوردار می باشد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان باز و بسته شدن میز بدون محدودیت فضا: میز کار ساخته شده از پروفیل آلومینیوم شیاردار، قابلیت باز و بسته شدن در محل را دارد و علاوه بر آن امکان اضافه یا کم کردن آپشن های مختلف بر طبق نیاز و حتی مدت ها بعد از خرید وجود دارد.
  • امکان نصب قطعات مختلف بر روی میز: به دلیل وجود شیار روی پروفیل آلومینیوم، قطعات مختلف مانند نقشه خوان، مونیتور پریز برق، لامپ و روشنایی، شلنگ باد و …. می توانند با استفاده از مهره و پیچ تی بر روی میز کار نصب شوند.
  • قابلیت استفاده از متریال های مختلف برای رویه میز: به دلیل وجود شیار پروفیل آلومینیوم استفاده شده در میز کار، امکان نصب متریال های مختلف نظیر MDF، نئوپان، ورق آهنی، ورق آلومینیومی، پلی کربنات و … برای رویه ی میز وجود دارد.
  • قابلیت تحمل وزن: میز کارهای ساخته شده از پروفیل آلومینیوم شیاردار قابلیت تحمل وزن 50 کیلو تا 1 تن را دارند.
  • تنوع در طرح و رنگ

پروفیل های آلومینیومی شیاردار در مجموعه رضوان آلومینیوم مطابق با سفارش مشتری و در ابعاد و طرح های مختلف تولید و عرضه می شود.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *