استفاده از پروفیل آلومینیوم در رادیاتور

امروزه از رادیاتورها برای گرمایش اکثر منازل، ساختمان های اداری و تجاری، فروشگاه ها و ….. استفاده می شود. رادیاتورها از نظر جنس مواد ساخته شده دارای انواع مختلفی نظیر آلومینیومی، فولادی، مسی و چدنی هستند. یکی از پرکاربردترین رادیاتورها نوع آلومینیومی آن است که در ساخت آن از پروفیل آلومینیوم استفاده می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا انواع رادیاتورهای آلومینیومی را نام برده و مزایای پروفیل آلومینیوم در این نوع رادیاتور ها را بیان کنیم. با رضوان آلومینیوم همراه باشید.

مزیت های استفاده از پروفیل آلومینیوم در رادیاتور

به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیوم در رادیاتورهای آلومینیومی، این نوع رادیاتورها نسبت به دیگر رادیاتورها از مزایای فراوانی برخوردار هستند که شامل موارد زیر است.

  • ضریب حرارتی بالا
  • وزن سبک
  • ظاهر زیبا
  • عمر طولانی
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی

انواع رادیاتورهای آلومینیومی

رادیاتورهای آلومینیومی خود به دو دسته زیر تقسیم می شود.

رادیاتور حوله خشک کن

پروفیل آلومینیوم رادیاتور حوله خشک کن

از رادیاتورهای حوله خشک کن برای گرم کردن فضای حمام و خشک کردن حوله ها استفاده می شود. به همین دلیل این نوع رادیاتورها باید در برابر هوای مرطوب مقاومت بالایی داشته باشند تا از زنگ زدگی و سوراخ شدن آن جلوگیری شود. بنابراین از پروفیل آلومینیوم که دارای خواص خوب مکانیکی و شیمیایی است در ساخت رادیاتور حوله خشک کن استفاده می شود و همچنین با پوشش رنگ الکترواستاتیک بر مقاومت و زیبایی این نوع پروفیل آلومینیوم افزوده می شود.

رادیاتور قرنیزی

پروفیل آلومینیوم قرنیزی

رادیاتور قرنیزی یکی از بروزترین وسایل گرمایشی است که علاوه بر قابلیت گرمابخشی، جلوه و ظاهری زیبا در محیط ایجاد می کند. کارکرد این نوع رادیاتور با استفاده از آب با دمای کم است به همین دلیل موجب حفظ مصرف انرژی می شود.

از مزایای این نوع پروفیل آلومینیوم می توان به تنوع در طرح و رنگ، انتقال حرارت بالا، گسترش گرما در تمام نقاط ساختمان، حذف رادیاتورهای قدیمی، حذف لوله کشی از کف و … اشاره کرد.

مجموعه رضوان آلومینیوم یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت قالب اکستروژن و تولید پروفیل آلومینیوم می باشد. این مجموعه با ارائه خدماتی نظیر آندایزینگ، رنگ الکترواستاتیک و دکورال قادر است پروفیل آلومینیوم رادیاتور را در طرح و رنگ های مختلف تولید و به دست مصرف کنندگان برساند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *