قطعی شدن تعرفه 200 درصدی بر واردات آلومینیوم از روسیه به ایالات متحده

قطعی شدن تعرفه 200 درصدی بر واردات آلومینیوم از روسیه به ایالات متحده

به گزارش باشگاه آلومینیوم، چندی پیش برنامه ای مبنی بر اعمال تعرفه 200 درصدی بر واردات آلومینیوم از روسیه به ایالات متحده توسط دولت بایدن اعلام شد اما اعمال این برنامه به دلیل نگرانی صنعتگران در خصوص آسیب دیدن صنعت هوا-فضا در داخل ایالات متحده به تعویق افتاد.

علیرغم نگرانی ها، این تعرفه از تاریخ 10 ماه مارس اعمال خواهد شد که ایالات متحده مهم ترین علت آن را فشار بر اقتصاد روسیه اعلام نمود. صنعت آلومینیوم از بزرگترین و حیاتی ترین صنایع اقتصادی روسیه می باشد که پیش بینی می شود اعمال تعرفه سنگین و تحریم این صنعت، کاهش درآمد این کشور را در پی دارد.

جو بایدن در یک مصاحبه مطبوعاتی اظهار داشت: “من درک می‌کنم که صنایع مختلفی از اعمال این تعرفه‌ها نگران هستند و معتقدند که ضربه خواهند خورد اما باید با همکاری یکدیگر برروی کاهش تأثیرپذیری صنایع از این تصمیم، کار کنیم.”

مجموعه رضوان آلومینیوم یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت قالب اکستروژن و تولید پروفیل آلومینیوم می باشد. در این مجموعه انواع پوشش های سطحی نظیر: آندایزینگ، رنگ پودری الکترواستاتیک و دکورال قابل اجرا می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره 46130049-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

فیسبوک
توییتر
واتساپ
تلگرام
لینکدین
پینترست
Facebook
Twitter
Whatsapp
Telegram
Linkedin
Pinterest

مطالب مرتبط

Releated Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *